27 April 2011

hidup ini rumit !!


tak sangka time ni adalah klimaks untuk hubungan aku dengan dia.. mase ni aku hepi sangat sebab dapat jalan2 kat mid dengan dia .. semua guna duit aku . makan , coklat .. aku memang tak kisah pasal 2 duit ni dengan orang yang aku sayang . pada aku , duit tu bukannya boleh bawak mati .. aku ikhlas .

well , aku memang setia . cuma susahnya bila jadi awek dia .. aku kena terima the fact that dia tak macam aku harapkan .. malas nak cakap apa. tapi aku memang nak terima dia seadanya ..                             
aku hepi sangat .. last year , jangan cakap la .. aku mmg sedih gila .. so , aku rasa terubat la jugak

but then ,, its over now.. aku rasa macam bodoh gila boleh pecaya dia . ak rasa nak bunuh je dia kalu boleh . nasib baik , undang2 islam tak bagi. mungkin aku jugak silap sebab aku salah pilih orang yang terbaik. Aku sebenarnya malas nak cerewet tapi nampaknya lepas ni terpaksa lah ..   takpon aku suruh ma dengan abah yang carikan jodoh untuk aku nanti. tak payah pikir sal couple 2lagi ... aman dunia
.. yang penting jauh daripda zina .. nasib baik aku tak bagi muka kat dia dulu .. ^^

aku masih rindu dia .. rasa nak nangis .. semua ada .

tapi ak bersyukur ak dah jauh daripada dia .. leleki yang mungkin takkan bahagiakan aku dunia dan akhirat

ALHADULILLAH                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    














No comments: